Underviser i engelsk i indskolingen, på mellemtrinnet og i udskolingen, madkundskab på mellemtrinnet, samt dansk i indskolingen.

Under min læreruddannelse tilbød jeg mig som vikar på skolen, da jeg tænkte at en nystartet skole godt kunne få behov for sådan én, og endte så hurtigt som en fast del af lærerstaben. Jeg havde selv to børn opskrevet hér, og var meget begejstret for tanken om en privatskole i Bredballe-området.

Jeg holder meget af det tætte samarbejde, vi lærere her har indbyrdes. Især brænder jeg for at være sammen med eleverne og for samarbejdet med deres forældre. Jeg er stolt af den skole vi har søsat sammen, og af dét, vi hver dag leverer.

Jeg tror på at god trivsel er den væsentligste forudsætning for læring, og hér på skolen er der et godt fokus på netop trivsel og læring.

Jeg går glad til og fra arbejde hver dag, og det er lidt af et privilegium.

Som lærer giver jeg altid eleverne stor medindflydelse på undervisningen, så der skabes et større engagement, som jeg tror på resulterer i større trivsel, bedre læringsprocesser og dermed også større indlæring. Jeg er ambitiøs på elevernes vegne, og arbejder altid meget individuelt med dem. De små klasser gør dette muligt hér på Bredballe Privatskole.

Inden min læreruddannelse har jeg prøvet meget forskelligt. Jeg har bl.a. været lærervikar, kantineassistent, butiksassistent og meget andet. Jeg har rejst en del, og her fik jeg gjort godt brug af mine sproglige kompetencer, som siden har været relevante i min undervisning i engelskfaget, som jeg også virkelig brænder for. Jeg har altid haft et særligt forhold til sproget, og synes at det er fantastisk at undervise i. Jeg har ført til afgangsprøve i fire år nu, og synes at det er helt fantastisk at få lov arbejde med engelskfaget i både indskoling, på mellemtrin og i udskolingen.

Familie og fritid

Jeg bor i Bredballe sammen med min mand og vores 2 drenge på hhv. 17 og 22 år, og vores hund, Luffe. Vi kan godt lide at rejse sammen. Storbyferie er lige os, for vi elsker museumsbesøg, kunst og at besøge historiske steder. Vi er også vilde med udendørslivet, og elsker teltferier og at sove under stjernerne. Ellers er jeg lidt af en ildsjæl, som let begejstres for nye projekter.

...mad, højt humør, eleverne, masser af bøger og alle mulige anderledes tiltag, der kan gøre undervisningen sjov og spændende.