Fakta om
Bredballe Privatskole

På Bredballe Privatskole har vi ét spor fra 0.-9. klasse og har ca. 170 elever. Vi har et ønske om at være en lille skole, hvor der er tid til den enkelte elev og hvor elever og lærere kender hinanden.

Skolen startede op i august 2014 og allerede i efteråret 2016, blev de eksisterende lokaler totalrenoveret og skolen blev udvidet til dobbelt størrelse. I oktober 2019 stod vi klar med med endnu en udvidelse - Bredballe Privatskoles Multihal.

Bredballe Privatskole er en selvejende institution og ledes af en bestyrelse, som alene består af forældre med børn på skolen.

Skolen ligger i naturskønne omgivelser og har fokus på faglighed, trivsel og personlig udvikling.

For information omkring karaktergennemsnit henviser vi til Børne og Undervisningsministeriets uddannelsesstatisk.

Video om skolen