Madmor

Der er mange gode grunde. Det er en relativ lille skole med tæt kontakt til eleverne. Det er en skole med ’pionerånden’ intakt og ’holdånd’ hele vejen rundt. Det er en skole, hvor jeg gerne vil gøre en forskel på mit felt.

Min pædagogisk tilgang

Selv om pædagogik ikke er mit primære felt, holder jeg af at indbyde til samspil med eleverne om mad og hygiejne. Jeg nyder de gode snakke med eleverne om den mad vi laver og serverer, og om betydningen af god og alsidig kost for vores krop og trivsel. Jeg serverer sund og nærende kost – og er ikke bange for at sætte nye retter på menuen.

Jeg er uddannet køkkenleder og har arbejdet i madverdenen hele mit arbejdsliv. Det har været på plejehjem, på en højskole, på et bosted for fysisk og psykisk handicappede, i en daginstitution med vuggestue og børnehave med børn i køkkenet – og nu på Bredballe Privatskole. Jeg stortrives på skolen og ønsker mig mange god år her.

Familie og fritid

Jeg bor i Børkop med min mand, Jens. Vi har tre voksne børn, som alle er gift og som også har leveret dejlige børnebørn til os. Vi nyder at være sammen i den store familie og deler mange oplevelser. Vi har også fået mange glæder i samvær med nogle af de flygtninge, som er kommet til Danmark – og har fået god venner blandt både kristne og muslimer. Vi tager også del i det kirkelige liv i sognet – både i den lokale folkekirke og i missionshuset. Når jeg gør noget for mig selv, er det i det kreative hjørne med bl.a. syning, strikning og patchwork.

Ses ofte med

...et forklæde om livet og mel på maven.