Pædagog i SFO'en

Bredballe Privatskole er en lille skole, hvor mulighederne er mange. Jeg er med til at udvikle og sætte mit præg på dagligdagen i SFO’en og skolen, hvilket giver mig glæde.

Min pædagogiske tilgang

Jeg er meget bevidst om, at jeg er en del af børnenes fritid i SFO ´en Mit ønske er derfor at være sammen med børnene under deres frie leg og sammen med dem under tilrettelagte aktiviteter.

Jeg har øje for børns forskelligheder, jeg møder børnene i øjenhøjde. Jeg lægger stor vægt på tolerance og åbenhed, da disse for mig, skaber en tryg samværskultur. Jeg kan rumme mange forskellige børn, og er tydelig og imødekommende med plads til masser af smil og overskud.

Jeg er rigtig glad for kreative aktiviteter og udelivet.

Jeg vil gerne med mit engagement og glæde være med til at give børnene en spændende og oplevelsesrig dag i SFO’en og skolen.

Jeg har været børnehaveklasseleder gennem 20 år. Af flere omgange har jeg arbejdet i en SFO.

Familie og fritid

Jeg bor på Lille Grundet, er gift med Claus og sammen har vi to dejlige piger Vickie og Emilie.  De er forlængst fjøjet flyttet hjemmefra og nu bosat i henholdsvis Malmø og Århus. Min nyeste titel er mormor.

Så der er nu rig mulighed for mig til at bruge min fritid på kreative aktiviteter, blomsterbinding, indretning, yoga, familie, gode venner, veninderne og rejser.

...i det kreative hjørne og uden for sammen med børnene.