Lærer

Underviser i dansk, Natur og teknologi og idræt i indskolingen.

Hvorfor Bredballe privatskole?

Bredballe privatskole er en lille skole og det giver mulighed for at kende alle på skolen. Jeg sætter stor pris på det nærvær en lille skole giver mulighed for. Jeg elsker at gøre en forskel for de børn jeg omgås og arbejder med. Deres udvikling og glæde er altafgørende for mig.

Min undervisning

Jeg er meget struktureret i min undervisning og jeg sætter pris på orden. At opleve et barns glæde ved at lære er fantastisk. De gode relationer giver tryghed for eleverne og med en tydelig klasserumsledelse skaber dette plads til god læring. Når vi mødes på skolen, er vi der for at lære og vi skal skabe rum til, at alle bliver så dygtige som de kan. Jeg er selv meget visuel og derfor bruger jeg også billeder og en masse farver i mit undervisningsmateriale. Jeg nyder at lave mine ting selv, så meget af mit materiale laver jeg selv.

Erfaring

Jeg er uddannet både pædagog og lærer. Jeg har været på Petersmindeskolen fra 2001 frem til 2015. Herefter har jeg været 2,5 år på Øster Starup skole. Jeg har arbejdet som lærervikar, inden jeg begyndte på mine uddannelser.

Familie og fritid

Jeg bor i Lindved sammen med min mand Brian og vores datter Luna. Jeg elsker at være ude og nyder rigtig meget en god løbe- eller gåtur. Jeg elsker også at sidde med en god bog. Jeg nyder tiden med min familie og vores venner.

Ses ofte med

...et stort smil, en kop kaffe og farvestrålende tøj.