Mette undervise i matematik på mellemtrinnet og i udskolingen, samt i fysik/kemi i udskolingen.

Bredballe Privatskole er stedet for mig, fordi jeg får lov til at være den lærer, som jeg har ønsket at være. Her får jeg lov til at undervise glade og engagerede børn, som udviser interesse for at blive dygtigere. På Bredballe Privatskole oplever jeg, at vi accepterer hinanden og giver plads til hinandens forskelligheder, hvilket jeg mener danner grobund for god trivsel og dermed god læring.

I min undervisning har jeg fokus på den procesorienterede undervisning, hvor både vejen frem mod resultatet og selve resultatet er i fokus. Sammenhængen mellem proces og resultat er for mig med til at skabe den dybere læring, hvor stoffet giver mening for eleverne. Som lærer ser jeg mig selv som værende faglig ærekær, tydelig og livlig.

Jeg har været på Bredballe Privatskole siden den startede op i 2014 og har derigennem fået et stort kendksab til lærergerningen - på all dets parrametre. Jeg er pri

mært i udskolingen, hvor jeg har stor erfaring med at føre eleverne til afgangsprøve(r) i de naturfaglige fag.

Familie og fritid

Jeg bor i Vejle sammen med min datter Andrea på 3 år. I min fritid sætter jeg stor pris på at være sammen med familie og veninder. Derudover elsker jeg at bruge tid i naturen - både med lange gåture samt ture på diverse legepladser.

...et smil på læben og en lunken kop kaffe....