Køkken

Køkkenmedhjælper

Bredballe Privatskole er et sted, hvor alle bliver hørt og taget alvorligt, stor som lille. Fordi skolen ikke er større, er der her, som køkkenpersonale mulighed for at lære børnene at kende. Der er plads til at være sig selv.

Min undervisning

At få børnene til at spise/smage på, hvad der bliver serveret. Bordskik og de store hjælper de små i madgrupperne. For mig er det vigtigt at præsentere børnene for aml. dansk mad. (måske med et tvist) og lærer dem gode madvaner fra starten.

Jeg har været en del omkring i mit arbejdsliv og prøvet rigtig  spændende ting.

Som ung var jeg i et team med en kunstmaler, hvor vi lavede gavlmalerier rundt omkring i Vejle. Jeg har arbejdet som bygningsmaler, terapien på plejehjem, haft mit eget rengøringsfirma, slagter.

Efter jeg blev felxjobber har jeg arbejdet som køkkenassistent i en børnehave og nu Bredballe Privatskole.Hvor jeg håber at kunne blive til jeg går på pension.

Fritid og familie

Jeg bor i skønne omgivelser i Vejle Ådal, sammen med min mand, Preben. Vi har 2 voksen drenge , er farmor til 2 dejlige drenge og reservebedste for en masse unger der kommer hos os.

Min mand og jeg er underviisere i jagttegn og vi er meget aktive i Vejle Ådals jagtforeningen. Hvor Preben er formand. Så vores fritid går mest med jagt og skydning. Vi har 2 dejlige jagthunde.

Derudover er jeg glad for at lave kreative ting, er stor Elevis fan, og nyder at se eller læse en god krimi.

...kold kaffe, pladdervådt forklæde, nynnende/syngende(falsk)